• ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    Εμφανίσεις: 487
  • ΘΕΑΤΡΟ

    Το θεατρικό παιχνίδι αρχίζει από τη νηπιακή ηλικία και ολοκληρώνεται στο Λύκειο.Τα παιδιά μας μέσα από την παντομίμα και τις φιγούρες του Καραγκιόζη διδάσκονται τους κανόνες της υποκριτικής τέχνης και στη συνέχεια υποδύονται θεατρικούς ρόλους. Η θεατρική παιδεία είναι πλήρης.

    Μέσα απ' την πλαστικότητα του σκηνικού διάκοσμου, τη χορογραφία, τη χρωματική εναλλαγή και την ενδυματολογική ευρηματικότητα, ο μικρός θεατής γοητεύεται και ταυτίζεται με τους ηθοποιούς.

    Εμφανίσεις: 4670
  • ΜΟΥΣΙΚΗ

    "Ω μουσική
    Στα βάθη σου αφήνουμε τις καρδιές και τις ψυχές μας
    Εσύ μας δίδαξες να βλέπουμε με τ’ αφτιά μας.
    Και ν’ ακούμε με τις καρδιές μας."

    Στόχος της μουσικής αγωγής είναι ο μαθητής μέσα από τον πειραματισμό, τη δημιουργική ενα­σχόληση και την καλλιέργεια δεξιοτήτων, να εκτιμήσει και να αγαπήσει τη μουσική, να κατανοήσει, να συμμετάσχει ενεργά, να κοινωνικοποιηθεί μέσω της συνεργασίας και της συναναστροφής του με άλλα άτομα, να ευαισθητοποιηθεί γνωρίζοντας τις τέχνες, τον πολιτισμό και την πολιτιστική του παράδοση και κληρονομιά.

    Εμφανίσεις: 4125
  • ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

    Εμφανίσεις: 1178
  • ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ/ ΔΙΔΑΚΤΡΑ

    Εμφανίσεις: 1026
  • ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ/ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ

    Εμφανίσεις: 687
  • ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

    Τα Εκπαιδευτήρια Διαμαντόπουλου, ακολουθώντας τις τεχνολογικές εξελίξεις της εποχής, εισάγουν στις εξωσχολικές δραστηριότητες του δημοτικού το μάθημα της Ρομποτικής.

    Η  Ρομποτική (Robotics) είναι κλάδος της τεχνολογίας που ασχολείται με τη σχεδίαση, την ανάπτυξη και τη μελέτη ρομπότ.

    Γιατί Ρομποτική;

    • Η εκπαιδευτική ρομποτική συνδυάζει τη μάθηση με το παιχνίδι και έτσι μετατρέπει την εκπαίδευση σε μία διασκεδαστική δραστηριότητα.
    • Ευνοεί την ανάπτυξη ερευνητικού ενδιαφέροντος. Η εκπαιδευτική ρομποτική δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να δράσουν ως επιστήμονες - εφευρέτες και να ανακαλύψουν δικές τους καινοτόμες ιδέες και λύσεις.
    • Δίνει κίνητρα στους μαθητές να μελετήσουν την επιστήμη και την τεχνολογία.
    • Επιτρέπει την πρόσκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων που συνδέονται με πολλά γνωστικά αντικείμενα (και συνεπώς την προώθηση της  διεπιστημονικής και διαθεματικής προσέγγισης).
    • Δίνει τη δυνατότητα για πιθανή διαισθητική συνειδητοποίηση σύνθετων φαινοµένων, όπως η σχέση ανάµεσα στην ταχύτητα, το χρόνο και τη µετακίνηση.
    • Καλλιεργείται η επικοινωνία και η λεκτική έκφραση ιδεών μέσα από τη λειτουργία της ομάδας όταν οι μαθητές αναγκάζονται να εξηγήσουν ιδέες και σκέψεις τους. 
    • Διευκολύνει την εκμάθηση του προγραμματισμού
    Εμφανίσεις: 3539
  • ΣΚΑΚΙ

    Τι προσφέρει το σκάκι;

    Το σκάκι δεν είναι ένα συνηθισμένο επιτραπέζιο παιχνίδι κι αυτό γιατί απαιτεί ιδιαίτερες νοητικές ικανότητες. Συγκεκριμένα, οξύνει την κριτική σκέψη, ξεδιπλώνει τη φαντασία και την πνευματική δημιουργικότητα ενώ συγχρόνως εξασκεί την αυτοσυγκέντρωση και την πειθαρχία μέσω του παιχνιδιού. Το άτομο μαθαίνει να αναλαμβάνει ευθύνες, να επιμένει και να υπομένει μέχρι τη διεκπεραίωση του στόχου του, ενώ αναπτύσσει την ευγενή άμιλλα και τον υγιή συναγωνισμό αφού η ήττα και η ισοπαλία είναι πιθανά αποτελέσματα σε κάθε παρτίδα.

    Εμφανίσεις: 3673
  • ΣΤ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

    Εμφανίσεις: 731
  • ΧΟΡΟΣ

    Ο χορός είναι μια δραστηριότητα που μπορεί να γυμνάσει και να  απασχολήσει τα παιδιά με ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο.

    Ο χορός προσφέρει στο σώμα ευλυγισία, ισορροπία, απώλεια βάρους, νευρομυϊκή συναρμογή (αρμονικό συντονισμό των μελών του σώματος) και γενικότερα μία καλή φυσική κατάσταση. Επιδρά και στον χαρακτήρα των παιδιών ενισχύοντας την κοινωνικότητα, την αυτοπεποίθησή τους. Βελτιώνει τη μνήμη και αναπτύσσει την εκφραστική ικανότητα των παιδιών  καθώς τα βοηθά να εκφράζονται με το σώμα τους και όχι μόνο με τις λέξεις.

    Εμφανίσεις: 4021